loading...
خبر دختر 292
Ali بازدید : 489 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)
  • وای خواهم ساد - fun20.ir

    www.fun20.ir/fun/18640

    وای خواهم ساد - فان20|پست های فیسبوکی,اس ام اس,جوک,جک,جوک جدید,عاشقانه

  • وای خواهم ساد | داورنیوز

    edex-rzb.web.safernews.in/list/وای+خواهم+ساد.html

    بنده حتی شده با زور تو را می خواهمتا بدانی به چه منظور تو را می خواهم!عاشقی کار ِ دل است و دو ...

  • wisgoon - ویسگون - سوار تاکسی بودم ، راننده با …

    www.wisgoon.com/pin/11261387

    سوار تاکسی بودم ، راننده با ماشین پشتی دعواش شد گفت: ببین داداش ، من اینجا وایسادم و وای ...

  • افسران جوان جنگ نرم - سوار تاکسی بودم ، راننده با …

    www.afsaran.ir/link/1019210

    ... شد گفت: ببین داداش ، من اینجا وایسادم و وای خواهم ساد! میفهمی ؟ وای خواهم ساد ...

  • mosafer-e-karbala: راننده تاکسی با ماشین پشتی …

    hadinet.ir/view/post:8327772

    راننده تاکسی با ماشین پشتی دعواش شد گفت: ببین داداش، من اینجا وایسادم و وای خواهم ساد!

  • yazdan__H - yazdan - شبکه اجتماعی وزین فیس نما

    facenama.com/yazdan__H

    ... ببین داداش ، من اینجا وایسادم و وای خواهم ساد! میفهمی ؟ وای خواهم ساد. ...

  • سوار تاکسی بودم ، راننده با ماشین پشتی دعواش …

    www.lenzor.com/p/nYhsd

    سوار تاکسی بودم ، راننده با ماشین پشتی دعواش شد گفت: ببین دا

  • جوک | جک | اس ام اس های خنده دار

    funclass.ir/post/337/جوک--جک--اس-ام-اس-های-خنده...

    وای خواهم ساد...حیف فردوسی که خواست…,جوک | جک | اس ام اس های خنده دار,کلاس خنده ...

  • تلخ ترین و شیرین ترین مطالب تاپ و توپ!!!

    tekab18.blogfa.com/author/hatef

    ببین داداش، من اینجا وایسادم و وای خواهم ساد! میفهمی؟ وای خواهم ساد!!! حیف فردوسی که ...

  • marzieh123789.blogfa.com - یه وبلاگ دخملونه

    marzieh123789.blogfa.com

    !!!!گفت:من اینجا وایستادم و وای خواهم ساد. بر اساس اخرین اخبار به دست رسیده گروهی از ...

  • وحدتـــــ لیست فعالیت های من

    www.cloob.com/profile/activity/listmy/username/vahdat74/showtype/...

    ببین داداش، من اینجا وایسادم و وای خواهم ساد!!! حیف فردوسی که خواست از ادبیات فارسی حمایت کنه!

  • وحدتـــــ لیست فعالیت های من

    www.cloob.com/profile/activity/listmy/username/vahdat74/showtype/...

    دوست شوید ... ...

  • gilda سوار تاکسی بودم راننده با ماشین پشتی …

    feizbook.ir/view/post:2020320

    وای خواهم ساد. حیف فردوسی که خواست از ادبیات فارسی حمایت کنه. من ک پیاده شدم ولی او همچنان ...

  • atena011 - MaRjaN - شبکه اجتماعی وزین فیس نما

    facenama.com/atena011

    بازديد از اين صفحه 652 بازديد; جنسیت زن - مجرد; میزان تحصیلات زير ديپلم; محل سکونت اصفهان ...

  • مطالب طنز ، ديدنى و خواندنى - صفحه 4188 - انجمن …

    www.esteghlali.com/forums/آبی-دلان-57/مطالب-طنز...
    • LAST UPDATED: 1/9/2016
    • 10 POSTS
    • FIRST POST: 1/9/2016

    ... ببین داداش ، من اینجا وایسادم و وای خواهم ساد میفهمی ؟ وای خواهم ساد حیف فردوسی که خواست ...

  • شـ ــرشـ ــربـ ـآرون‡‡

    alibalamde619.blogfa.com

    ‡‡شـ ــرشـ ــربـ ـآرون‡‡ - ☆ لازم به تعریف از خود نیست خودتون برید ببینید میفهمید چی تو ...

  • انجمن استقلالی - نمایش پست تنها - مطالب طنز ، …

    www.esteghlali.com/forums/2121292-post41871.html

    ... ماشین پشتی دعواش شد گفت: ببین داداش ، من اینجا وایسادم و وای خواهم ساد میفهمی ؟ وای خواهم ...

  • fato0oli: ظهر سوار تاکسی بودم بعد راننده با ماشین …

    boloke13.com/view/post:1308119113

    پیاده شد گفت : من اینجا وایسادم و وای خواهم ساد!

  • پروفایل ♥mobinaw - hammihan.com

    www.hammihan.com/profile/mobina79

    وای خواهم ساد!!! حیف فردوسی که خواست از ادبیات فارسی حمایت کنه! من که پیاده شدم ولی اون همچنان ...

  • سجاد ش ن , sajjadshn,کلبه , chalet

    chalet.gigfa.com

    ... بعد راننده با ماشین پشتی دعواش شد پیاده شد گفت: من اینجا وایسادم و وای خواهم ساد!

  • **M@4TA** - jokland.ir

    jokland.ir/post/73974

    وای خواهم ساد ! !! حیف فردوسی که خواست از ادبیات فارسی حمایت کنه ..... من که پیاده شدم ولی اون هم ...

  • ادامس خرسي صورتي (هلو كيتي سابق)

    ayla1378.blogfa.com

    ... اینجا وایسادم و وای خواهم ساد :| ... اکنون پاسی از شب میگذرد به نظر شما عایا من به خانه خواهم ...

  • اس ام اس جدید هلیا - اس ام اس جدید طنز و خنده دار …

    heliahanifi.blogfa.com/post/64

    پیاده شد گفت: من اینجا وایسادم و وای خواهم ساد! طبق اخرین اخبار رسیده تمامی اساتید ...

  • خنده بازار - صفحه 1024 - forum.oloompezeshki.com

    forum.oloompezeshki.com/thread101-1024.html

    ‏بقیه مهم نیستن فقط افغانستان با ما قطع رابطه نکنه ... با کمبود مواد مواجه میشیم 😐

  • فیضبوک|پستهای فیسبوکی|اس ام اس خنده دار - جک

    fazebook.blogfa.com/tag/جک

    پیاده شد گفت : من اینجا وایسادم و وای خواهم ساد!

  • اس ام اس جدید هلیا - اس ام اس جدید فارسی

    heliahanifi.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-جدید-فارسی

    پیاده شد گفت: من اینجا وایسادم و وای خواهم ساد! طبق اخرین اخبار رسیده تمامی اساتید ...

  • wisgoon - ویسگون - vahiddadashgolam

    www.wisgoon.com/vahiddadashgolam

    وای خواهم ساد حیف فردوسی که خواست از ادبیات فارسی حمایت کنه من ک پیاده شدم ولی او همچنان وای ...

  • چرت و پرت نویسی آقا حسین - geranio.blog.ir

    geranio.blog.ir

    وای خواهم ساد. حیف فردوسی که خواست از ادبیات فارسی حمایت کنه. من ک پیاده شدم ولی او همچنان ...

  • بیردانا اس ام اس لر - اس ام اس خنده دار

    birdanasmslar.blogfa.com/post/50

    پیاده شد گفت : من اینجا وایسادم و وای خواهم ساد!

  • جوکستان

    jokestan.blog.ir/?page=2

    میفهمی ؟ وای خواهم ساد. حیف فردوسی که خواست از ادبیات فارسی حمایت ...

  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,328
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,328
  • بازدید ماه : 6,431
  • بازدید سال : 23,725
  • بازدید کلی : 191,895